مختلف سیاسی،مذہبی جماعتوں کے رہنماؤں اورصحافیوں کی سینیٹرسراج الحق سے منصورہ میں ملاقات،والدہ کی وفات پراظہا رتعزیت


لاہور:مختلف سیاسی، مذہبی جماعتوںکے رہنمائوں اور صحافیوں نے امیر جماعت اسلامی پاکستان سینیٹر سراج الحق سے منصورہ میں ملاقات کی اور ان کی والدہ کی وفات پر اظہا ر تعزیت کیا ۔

مسلم لیگ ن کے رہنما ،سینئر سیاستدان مخدوم جاوید ہاشمی، جمعیت اہل حدیث پاکستان کے ا میر حافظ عبدالرزاق روپڑی ، جماعت الدعوہ کے رہنمائوں امیر حمزہ ، شیخ یعقوب ، تنظیم اسلامی کے مرکزی رہنمائوں نائب امیر مرزا ایوب بیگ ،خواجہ معین الدین محبوب کوریجہ، سینئر صحافیوں اور کالم نگار وں مبشر لقمان ، حفیظ اللہ نیازی، اسد اللہ غا لب، مزمل سہروردی ،نجم ولی، حنیف قمر ، مدثر بٹ چیئرمین بھلیکھا گروپ ، مخدوم اظہر محمود ، طارق قاضی او ر ندیم رضا نے وفود کے ہمراہ امیر جماعت سے ملاقات کی اور ان کی والدہ کے انتقال پر تعزیت کا ا ظہار کرتے ہوئے ان کے لیے بلندی درجات کی دعا کی ۔

عالمی ختم نبوت کے مرکزی رہنما عبدالعزیز ثانی نے بھی سینیٹر سراج الحق سے ملاقات کی اور ان کی والدہ کے انتقال پر اظہار افسوس کیا ۔ جامع اشرفیہ لاہور کے اعلیٰ سطحی وفد نے مولانا احمد حسن اشرفی کی قیادت میں منصورہ میں امیر جماعت سے ملاقات اور اظہار تعزیت کیا ۔ وفد میں حافظ اسد عبید ، مولانا فہیم الحسن تھانوی اور مولانا منیب الرحمن انقلابی شامل تھے ۔