بابر اعظم پلیئر آف دی منتھ قرار


دوبئی: انٹرنیشنل کرکٹ کونسل(آئی سی سی)پاکستان کھلاڑی بابراعظم کو  پلیئرآف دی منتھ قرار دے دیا ہے۔

بہترین کھلاڑی کیلئے بابر اعظم، فخر زمان اور کوشل بھرتل میں مقابلہ تھا۔فخر زمان نے100.66 کے تناسب سے302 رنز بنائے جن میں2 سنچریاں بھی شامل ہیں۔

بابر اعظم نے76 کے تناسب ایک روزہ میچز میں228 رنز اور43.57 کے تناسب سیٹی20 میچز میں305 رنز بنائے۔تیسرے پلیئر آف دی منتھ کشال بھرتل نے بین الاقوامی ٹی20 میچز میں69.50 کے تناسب سے 278 رنز بنائے۔شائقین آئی سی سی کی ویب سائٹ پر جا کر اپنے پسندیدہ کھلاڑی کو ووٹ دے سکتے تھے۔

خیال رہے کہ آئی سی سی نے جنوری2021 سے مرد و خواتین کرکٹرز کیلئے پلیئر آف دی منتھ ایوارڈ کا سلسلہ شروع کیا ہے۔ تاکہ بین الاقوامی کرکٹ میں بہترین کارکردگی دکھانے والے کھلاڑیوں کو سراہا جائے۔پلیئر آف دی مہینے کا فیصلہ آزاد ووٹنگ اکیڈمی کے ذریعہ کیا جائے گا جس میں پوری دنیا کے کرکٹ شائقین شامل ہوں گے

بابراعظم  کا بحیثیت ٹیسٹ کپتان ایک اور اعزاز ، اپنے پہلے4 ٹیسٹ میچوں میں فتح حاصل کی

ہرارے : قومی کرکٹ ٹیم کے مایا ناز بلے باز بابراعظم بحیثیت کپتان ایک اور اعزاز اپنے نام کرلیا ہے۔

بابر اعظم پاکستانی کرکٹ ٹیم کے پہلے کپتان بن گئے ہیں جنہوں نے اپنے پہلے4 ٹیسٹ میچوں میں فتح حاصل کی۔ پاکستان کرکٹ بورڈ نے2020 میں بابراعظم کو ٹیسٹ کرکٹ کی کپتانی سونپی تھی۔

بابراعظم نے پہلی بار نیوزی لینڈ کیخلاف دو میچوں پر مشتمل ٹیسٹ سریز میں پاکستانی ٹیم کی قیادت کی تھی۔انہوں نے بطور ٹیسٹ کپتان پہلے میچ میں جنوبی افریقہ کو کراچی میں شکست دی تھی۔ ان کی قیادت میں پاکستان نے حال ہی میں زمبابوے کو دو ٹیسٹ میچوں میں شکست دی ہے